Op deze pagina vind je alle belangrijke informatie over bezorging en retournering. We hanteren twee categorieën:
Bezorging & Retournering

Bezorging & retournering Kopen
Klik hier om naar onze webshop te gaan.
Of je nu op het punt staat iets te bestellen of dit al gedaan hebt: in de footer van onze website vind je diverse documenten met alle details over bezorging, garantie en retournering. Hieronder een overzicht van de belangrijkste punten:
Bij een online aankoop heb je als consument een bedenktijd van 14 dagen. Binnen deze periode kun je het product zonder opgave van reden retourneren, mits:
Na ontvangst en controle storten wij het volledige aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug. Eventueel betaalde verzendkosten worden niet terugbetaald.
Bezorging & retournering Huren
Klik hier om naar onze huurpagina te gaan.
Wanneer je apparatuur huurt, vragen wij je de factuur uiterlijk 14 dagen voor het evenement te voldoen. Zodra de betaling is ontvangen, wordt de apparatuur verzonden zodra deze beschikbaar is (gemiddeld 7 dagen voor aanvang). Je ontvangt de apparatuur enkele dagen van tevoren, zodat je deze kunt controleren en testen. De pakketten worden verstuurd naar een DHL-punt bij jou in de buurt, wat doorgaans voor een levering binnen 1 dag zorgt.
Bestel je binnen de 14 dagen voor aanvang van het evenement? Dan vragen we je de betaling direct te voldoen, zodat de apparatuur onmiddellijk verzonden kan worden zodra deze beschikbaar is.
Bij grotere bestellingen bezorgen wij de apparatuur doorgaans zelf. We plannen in de week van het evenement een afspraak voor levering (en eventueel ophalen). Ook hier dient de betaling uiterlijk 14 dagen voor het evenement te zijn voldaan.
Retourneer de gehuurde apparatuur op de eerstvolgende dag na de huurdatum (op zondag is dit niet verplicht). Gebruik hiervoor de meegeleverde PostNL-retourlabels. Plak het label op de box nadat je deze met tyraps hebt afgesloten.
Bij grotere bestellingen halen wij de apparatuur doorgaans zelf op. In sommige gevallen is retournering via retourlabels mogelijk. Dit beoordelen wij per opdracht en informeren je tijdig over de retourprocedure.




